Image Alt
  >  FAQ

FAQ

Algemene vragen:

Waar vind ik de maattabel

Ik twijfel tussen twee maten.

Bij twijfel tussen twee maten raden wij aan om de grootste maat te nemen.

Hebben jullie een fysieke winkel?

Neen, Lauraqua Mermaids is een online winkel. Soms staan wij met onze artikelen op marktjes. Hou hiervoor onze social media pagina’s in de gaten. Afhalen is mogelijk op afspraak.

Zwemmen met een zeemeerminnenstaart, is dit veilig?

Voor kinderen die willen zwemmen met een zeemeerminnenstaart zijn er specifieke vereisten waar aan voldaan moet worden om veiligheid te garanderen. Allereerst is het belangrijk dat het kind een sterke zwemmer is en vertrouwd is met het zwemmen in open water. Het kind moet ook in staat zijn om zich comfortabel en zelfverzekerd te bewegen in het water, zowel met als zonder de zeemeerminnenstaart.

Om veilig te kunnen zwemmen met een zeemeerminnenstaart is een zwemdiploma van minimaal 100 meter vereist.

Lees verder op onze safety first pagina.

Waar vind ik een zeemeermin zwemschool?

Verzenden en retourneren:

Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Onze verzendingen worden doorgaans binnen 48 uur verstuurd. Bestellingen geplaatst op weekdagen vóór 16:00 uur worden doorgaans nog dezelfde dag verzonden. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat een pakket vanwege bepaalde omstandigheden een dag later wordt verzonden.

Wat zijn verzendkosten?

Al onze pakketen worden verstuurd met Bpost.

Standaard verzending:

België: €7,00

Nederland: 10€

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Bij een pakketzending krijg je altijd een Track & Trace code geleverd van Bpost in de bevestigingsmail van jouw bestelling. Zo kun je altijd zien wanneer jouw bestelling wordt geleverd.

Ik woon niet zo ver van Elewijt. Kan ik het pakket afhalen?

Dit kan zeker. Maar alleen op afspraak. U kan deze optie aanduiden bij het afrekenen.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.

Heb je een artikel beschadigd ontvangen?

Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met ons. Dan zoeken we met jou naar de beste oplossing.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.

Alleen artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met de factuur of het aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

In geen geval zullen worden teruggenomen:

– gebruikte, bevuilde, beschadigde en onvolledige artikelen

– artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd

Wij raden u ook aan met het oog op het hygiënisch aspect, steeds ondergoed aan te houden bij het aanpassen van de zwembroek.

Kan ik mijn bestelde items omruilen voor een ander artikel?

Als u uw artikel wilt ruilen voor een andere maat, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons eerst even via het contactformulier in te lichten? U  kunt uw artikel retourneren en dan een nieuwe bestelling plaatsen. Zodra wij het artikel in goed staat ontvangen hebben storten wij het bedrag van het artikel binnen de dagen terug op uw rekening. De kosten van retourzending zijn voor de rekening van de klant.

Staat je vraag hier niet tussen?

Contacteer ons via het contactformulier.

    Dit formulier gebruikt Akismet om spam te verminderen. Leer hoe je gegevens worden verwerkt.